گل زعفران | خرید گل زعفران | قیمت گل زعفران (غنچه) اردیبهشت ۱۴۰۳

گل زعفران ، خرید گل زعفران ، قیمت گل زعفران (گلستان ، قاین ، گناباد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، تایباد و …) قیمت غنچه گل زعفران ، فروش عمده گل زعفران ، خرید غنچه زعفران با بازدهی بالا . گل زعفران به صورت کارتن ۳ کیلویی و کیسه ای ، قیمت هر کیلو گل زعفران (محل تحویل و خرید گل زعفران تهران) ( اردیبهشت ۱۴۰۳ )

گل زعفران : برداشت زعفران از اوایل آبان شروع و تا اواسط آذر ادامه دارد. گل زعفران به دو صورت به فروش می رسد غنچه گل زعفران ، گل باز شده زعفران . عمر غنچه بیشتر از باز شده آن است اما بازدهی گل باز شده بیشتر است چون نسبت وزن به حجم آن بیشتر است. اگر به دنبال زعفران ارگانیک و جدا شده با دستان خودتان هستید بهتر است گل زعفران بخرید و خودتان ریشه قرمز آن را جدا کنید . فروش گل زعفران با بازدهی بالا

خرید گل زعفران : چون عمر گل نهایت سه روز است بنابراین روزی که ثبت سفارش نمایید روز بعد ارسال می شود که با کیفیت خوبی به دستتان برسد. برای خرید گل زعفران با ما تماس بگیرید.

قیمت گل زعفران : قیمت گل زعفران بستگی به کیفیت و مقدار خرید دارد. هنگام خرید به زمان لازم برای تمیز کردن حتما دقت کنید چون عمر گل دو روز است !!

غنچه گل زعفران : گل زعفران ابتدا بصورت غنچه است که عمر آن نیز بیشتر است. حداقل خرید یک کارتن سه کیلو‌یی غنچه گل است.

قیمت غنچه گل زعفران : قیمت غنچه گل مشابه گل است در زیر خرید نمایید

خرید غنچه گل زعفران : از زیر می توانید غنچه گل خرید نمایید

قیمت گل زعفران (بازدهی بالا) – اردیبهشت ۱۴۰۳ :

قیمت گل زعفران ۳ کیلو‌یی۲/۴۹۰/۰۰۰ تومان

قیمت یک کیلو گل زعفران تحویل تهران ۹۵۰/۰۰۰ تومان

قیمت کیسه ۱۰ کیلویی گل زعفران ۸/۱۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت غنچه گل زعفران کیلویی ۸۳۰/۰۰۰ تومان

قیمت گل زعفران مقدار ۵ کیلو ، کیلویی تومان

قیمت یک من زعفران حدود ۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت گل زعفران قاینات ۸۵۰/۰۰۰ تومان (۵کیلو)

قیمت گل زعفران تربت حیدریه ۸۳۰/۰۰۰ تومان (۵کیلو)

قیمت گل زعفران تایباد (خواف) ۸۳۰/۰۰۰ تومان (۵کیلو)

قیمت گل زعفران زاور ۸۲۰/۰۰۰ تومان (۵کیلو)

قیمت گل زعفران گناباد و بیرجند ۸۳۰/۰۰۰ تومان (۵کیلو)

فروش گل زعفران (عمده و کیلویی) : برای خرید عمده گل زعفران (حداقل ۳ کیلو‌) یک روز قبل سفارش دهید. دقت کنید که باید در تمیز کردن آن سرعت عمل داشته باشید. گل زعفران با کیفیت مرغوب و بازدهی بالا موجود داریم. از این رو قیمت بالا نیست بلکه کیفیت و مرغوبیت بالاست. با توجه به فصل گل زعفران ، در سایر فصول فقط گل زعفران خشک موجود داریم

قیمت گل زعفران براساس بازدهی و قیمت روز سرگل زعفران بدست می آید . برای اطلاع از قیمت زعفران سرگل ، زعفران نگین و پوشال اینجا «قیمت زعفران ( کیلویی و مثقال )» ببینید.

فروش عمده و کیلویی گل زعفران تازه خرید از بخش زیر و تحویل حضوری در تهران .

نکات مهم هنگام خرید گل زعفران تازه :

  • هرچه گل زعفران پژمرده تر باشد بازدهی بیشتری دارد زیرا نسبت تعداد گل به وزن بیشتر است. اما تمیز کردن گل زعفران پژمرده دشوارتر خواهد بود. بنابراین برای تهران و سایر شهرها گل زعفران تازه و حتی الامکان غنچه ارسال خواهد شد.
  • غنچه گل زعفران ماندگاری بیشتری دارد
  • گل زعفران باران خورده سریع باید تمیز شود
  • بهترین گل زعفران متعلق به شهرهای گناباد و قائنات و تربت و تایباد و خواف است
  • دقت کنید پس از تحویل گل زعفران نهایت دو روز فرصت دارید که آن را تمیز کنید (در مقدار خرید دقت نمایید یا پس از خرید از اقوام و آشنایان جهت تمیز کردن کمک بخواهید)
  • هر کیلو گل زعفران بین ۲/۲ مثقال الی ۳/۸ مثقال زعفران می دهد.
  • ریشه های درشت متعلق به شهرها و روستاهای کوهپایه ای هستند و ریشه های ظریف و تیره مربوط به نواحی گرم و خشک همسطح. ریشه های درشت ظاهر بهتری دارند اما ریشه های متوسط رنگ و طعم بالایی دارند. پس صرفاً بازدهی ملاک کیفیت نیست

ارسال گل زعفران و خرید در تهران و کلان شهرها : چون از کلیه شهرهای خراسان به تهران خط اتوبوس روزانه وجود دارد از این رو تحویل گل زعفران در تهران راحت تر است. اما اگر غنچه گل زعفران خرید نمایید ارسال از تهران به سایر شهرها نیز امکان پذیر است.

برای خرید گل زعفران از بخش زیر اقدام نمایید

خواص گل زعفران : گلبرگ خشک شده زعفران به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. گل زعفران شامل ریشه قرمز ، کلاله زرد ، ریشه سفید و گلبرگ بنفش است.

ارسال گل زعفران در کارتن های ۳ کیلویی
گل زعفران
گل زعفران تازه
گل زعفران – خراسان

قیمت زعفران (سرگل ، پوشال ، نگین) :

قیمت زعفران ( کیلویی و مثقال )قیمت امروز

قیمت زعفران (قیمت روز) :