تخم خشخاش (تازه) سفید ، سیاه | قیمت خشخاش ( اصل ) خرید خشخاش

تخم خشخاش ریز دانه های سفید یا سیاه داخل کاکل بوته گیاه خشخاش است که به آن بذر خشخاش نیز می گویند. تخم خشخاش یکی از دانه های مقوی برای تقویت قوای جسمی و جنسی بدن است. خرید خشخاش ، خشخاش سیاه ، خشخاش سفید ( تخم خشخاش شسته ، نشسته ، تخم تریاک خام ، بوداده ) بصورت فروش حضوری و اینترنتی در فروشگاه توتپُس مهیا شده است. قیمت خشخاش بسته به نوع و مقدار خرید خشخاش دارد (کیسه ۷۰ کیلویی ، کیسه ۲۵ کیلویی ، کیسه ۱۰ کیلویی ، بسته یک کیلویی ، بسته‌ای ۴۰۰ گرمی و بسته ۵۰۰ گرمی خشخاش ) . تخم خشخاش مخلوط نیز موجود است.( بروزرسانی قیمت و محتوا تخم خشخاش اردیبهشت ۱۴۰۳ )

خشخاش برای روغن گیری و تهیه پودر قوتو و نیز پودر تغذیه کودک مورد استفاده دارد. فیلم مزرعه خشخاش نیز با توجه به جالب بودن در انتهای این پیج فروشگاه گذاشته شده است. برای روغن گیری تخم خشخاش تمیز مناسب است . روغن خشخاش غالبا کاربرد مالشی دارد اما خوردن آن بسیار مقوی و نیز سبک است

خشخاش : به تخم یا بذر تریاک ، خشخاش می گویند. خشخاش از جمله دانه هایی است که با وجود ارزش غذایی بالا ، قیمت آن به نسبت پایین است . خشخاش مناسب تنظیم خواب ، آرام بخش ، ضد درد ، تقویتی و روغن گیری است. دانه های خشخاش اعتیاد آور نیستند و هیچ یک از عوارض تریاک را ندارند.

خشخاش سیاه : تخم خشخاش سیاه به رنگ خاکستری و مایل به مشکی است. تخم خشخاش سیاه برای روغن گیری مناسب تر است و از خواص بیشتری در درمان کمر درد و درد مفاصل برخوردار است.

خشخاش سفید : رنگ کرم مایل به سفید دارد و تعداد کمی دانه های سیاه نیز دارد ، دانه ها تمیز و یکدست . مناسب نان و کیک و اش …

خشخاش اصل : خشخاش اصل به تخم سیاه خشخاش که تازه از قپه استخراج شده باشد و قابل کاشت است می گوییم . تخم خشخاش اصل مناسب روغن گیری خوش طعم و مرغوب ، خواص ضد درد واقعی ، مناسب سویق کودک ، تقویت قوای جسمی ، بهبود خواب و .. است

تخم خشخاش ( فروش عمده و جزئی ) : مطابق قیمت خشخاش عمده و جزئی از فروشگاه توتپُس اقدام نمایید . برای خرید خشخاش کیلویی از بخش فروشگاه خرید نمایید یا در واتساپ پیام دهید .

خرید خشخاش ( عمده و جزئی ) بخش فروشگاه خشخاش و شاهدانه : برای خرید خشخاش کیسه ای ، خشخاش کیلویی و خشخاش بسته‌بندی شده و نیز شاهدانه از فروشگاه عمده فروشی بخش زیر اقدام نمایید .

اعتیاد تخم خشخاش : تخم خشخاش اعتیاد آور نیست . خواص تخم خشخاش مشابه کنجد اما مقوی تر است.

کلی فروشی خشخاش : برای خرید کلی خشخاش به قیمت عمده با ما تماس بگیرید. فروش عمده خشخاش در وزن های مختلف موجود است

قیمت خشخاش ( قیمت عمده خشخاش ) اردیبهشت ۱۴۰۳ :

قیمت تخم خشخاش تمیز هر کیلو ۳۲۰/۰۰۰ تومان (سفید)

قیمت عمده خشخاش سیاه با خلوص ۹۸ درصد هر کیلو ۳۶۰/۰۰۰ تومان تازه امسالی

قیمت گونی ۷۰ کیلویی خشخاش سفید کیلویی ۲۹۰/۰۰۰ تومان ( قیمت عمده )

قیمت خشخاش شسته شده کیلویی ۳۶۰/۰۰۰ تومان

قیمت یک کیلو تخم خشخاش سیاه ۴۳۰/۰۰۰ تومان ( تازه و امسالی )

تخم خشخاش سفید : خشخاشی که پوست آن گرفته شده و رنگ آن سفید است خشخاش سفید نام دارد. این خشخاش مناسب استفاده در قوتو ، نان و شیرینی ، سویق و … می باشد.

فیلم تخم خشخاش ( مزرعه خشخاش ):

فیلم تخم خشخاش ، مزرعه خشخاش ، برداشت خشخاش

تخم خشخاش سیاه : خشخاش سیاه دارای قوه نامیه بالایی است و برای کشت مورد استفاده قرار می گیرد. مورد مجاز استفاده از خشخاش سیاه استفاده برای روغن گیری ، تقویت قوای جسمانی و جنسی ، قوتو کرمانی ، سویق کودک و … می باشد.

تخم خشخاش

راهنمای شکل ظاهری خشخاش : خشخاش یک گیاه علفی است که تا حدود دو متر ارتفاع دارد

کاشت خشخاش : خشخاش فروشگاه توتپُس از بهترین مزارع کاشت خشخاش افغانستان و پاکستان تهیه شده است. کاشت خشخاش بصورت آزمایشگاهی و تحقیقاتی در ایران مجاز است. خرید و فروش بذر خشخاش ممنوع است و فروشگاه توتپُس نیز بذر خشخاش ندارد.

خشخاش روغن گیری : روغن خشخاش دارای خواص ضد درد ، تقویت پوست و … است. خشخاش مناسب روغن گیری باید تازه و سیاه باشد. خشخاش سیاه برای روغن گیری موجود است.

بهترین خشخاش : بهترین دانه یا تخم خشخاش سفید رنگ و تمیز است . هرچه خشخاش خالص تر و نیز خام باشد بهتر است. ویژگی خشخاش اصل و خالص : سفید ، بدون ناخالصی و تنها با گردو غبار معمول این محصول است

خرید تخم خشخاش شسته شده و آماده مصرف : برای خرید خشخاش بسته‌بندی شده فروشگاه توتپُس که کاملا تمیز و شسته شده هستند می توانید از طریق واتساپ و یا بخش خرید جزئی اقدام نمایید.

فروش تخم خشخاش سیاه : فروش تخم خشخاش در وزن های ۲۵ کیلویی و یک‌کیلویی . برای خرید تخم خشخاش سیاه تماس بگیرید . فروش به مصرف کننده مجاز و روغن گیری ها

طریقه شستن خشخاش و تمیز کردن آن : خشخاش خام معمولاً کمی گرد و خاک دارد که برای مصرف خانگی بهتر است شسته و تمیز شود. فیلم روش شستن خشخاش را می توانید در اینستاگرام توتپُس مشاهده کنید:

فیلم شستشوی خشخاش جهت مصرف

فروشگاه سوپر خشکبار توتپُس

نمایش خشخاش سفید
خشخاش سفید
خشخاش سیاه
خرید خشخاش
قپه خشخاش
خرید تخم خشخاش
خرید خشخاش مرغوب
خرید خشخاش خرده و عمده
خشخاش شسته شده آماده مصرف
خشخاش اصل

قیمت تخم خشخاش سیاه گرمی و کیلویی :

خرید تخم خشخاش سیاه بسته ۱۰۰ گرمی ۳۴۰۰۰ تومان

خرید تخم خشخاش سیاه بسته ۵۰۰ گرمی ۱۷۰/۰۰۰ تومان

خرید تخم خشخاش بسته یک کیلویی ۳۴۰/۰۰۰ تومان

خرید تخم خشخاش بسته‌بندی شده:

برای خرید تخم خشخاش در بسته های ۴۰۰ گرمی ، ۶۵۰ گرمی و ۱ کیلویی خشخاش به واتساپ پیام دهید یا به بخش فروش جزئی مراجعه نمایید :

ارسال به شهرها : ارسال هفتگی خشخاش غیرقابل کشت به سراسر کشور (دوشنبه و پنجشنبه)

ارسال در تهران با پیک

خرید عمده و کیسه خشخاش:

برای خرید عمده هم از فروشگاه عمده فروشی و هم از طریق واتساپ می توانید خرید کنید. حداقل سفارش خرید خشخاش ۵۰۰ گرم است.

خشخاش خام جهت مصرف خانگی ، شیرینی ، کیک ، سویق ، قوتو و … بهترین خشخاش

خرید خشخاش

خواص خشخاش : مقوی قوای جنسی ، تقویت حافظه ، درمان گرم مزاجی ، مقوی قوای جسمانی و ضد استرس ، طبع گرم

موارد مصرف خشخاش : بصورت تفت داده و خام استفاده می شود . خشخاش آسیاب شده در آش ، قوتو کرمانی ، سوپ ، کیک ، نان ، بیسکویت ، کیک ، داروهای گیاهی تقویتی و … استفاده می شود. همچنین خشخاش در برخی از سویق ها نیز استفاده می شود

کیفیت خشخاش : تشخیص کیفیت خشخاش از طعم ، رنگ و تمیزی آن قابل ملاحظه است . رنگ خشخاش با کیفیت سفید ، طعم آن سنگین و کمی مزه خاک دارد. خشخاش با کیفیت باید تمیز و عاری از ناخالصی و خاک باشد . قبل از مصرف خشخاش ، بهتر است شسته شود .

تخم خشخاش برای کاشت : گاها مشتریان عزیز برای خرید تخم خشخاش (تخم تریاک) برای کاشت به فروشگاه توتپُس مراجعه می کنند. دقت شود کاشت تخم خشخاش غیرمجاز است و صرفاً برای تحقیقات آزمایشگاهی در ایران کاشت و برداشت می شود. اینکه خشخاشی که در فروشگاه ما به فروش می رسد آیا قابل کاشت هست یا خیر اطلاعی نداریم. این خشخاش از مزارع افغانستان تهیه می شود.

انبارداری و نگهداری خشخاش : خشخاش بایستی در جای خشک و دور از رطوبت نگهداری شود. برای حفظ کیفیت آن بهتر است از گونی های متراکم استفاده شود.

خرید شاهدانه ریز و درشت: برای خرید عمده و کیلویی شاهدانه هم می توانید حضورا از فروشگاه توتپُس خرید کنید و هم ارسال شود.