می 21, 2023 By Info Off

قهوه نیکاراگوئه | روش دم کردن ، مقدار در فنجان | مشخصات

قهوه نیکاراگوئه یک قهوه عربیکا است که همانطور که از نام آن پیداست در کشور نیکاراگوئه آمریکا مرکزی تولید می شود. قهوه نیکاراگوئه با طعم پیچیده خود از جمله بهترین نوع قهوه عربیکا به شمار می رود. کافئین پایین ، عدم نیاز به جوشیدن ، چند بار استفاده در طول روز از جمله مشخصات این نوع قهوه است

قهوه نیکاراگوئه، تعادل کامل بین اسیدیته و شیرینی رایحه:
تولید قهوه نیکاراگوئه در قلب این کشور کوچک آمریکای مرکزی قرار دارد. انواع مختلفی از قهوه عربیکا از جمله ماراگوگیپ وجود دارد. دانه Maragogype دو برابر اندازه دیگر انواع قهوه این ناحیه است. طعم قهوه نیکاراگوئه بسته به منطقه و ارتفاع متفاوت است. هرچه ارتفاع بیشتر باشد، عطر قهوه بیشتر می شود . تولید آن در شمال کشور نیکاراگوئه متمرکز است. با آرامش خود را مجذوب نت های شیرین و میوه ای آن کنید. اسیدیته خفیف آن با شیرینی شکلات شیری و رایحه های مغزی آن جبران می شود.

فواید قهوه نیکاراگوئه
شروع روز با یک قهوه سیاه درجه یک در بسیاری از کشورها یک آیین و عادت است. این دانه قهوه مانند تمام قهوه های فله موجود در Thés & Traditions در فرانسه برشته می شود. قهوه نیکاراگوئه آسیاب شده یا در دانه ها، به لطف نت های میوه ای و طعم شکلات شیری، لحظه ای ناب از آرامش و طمع را برای شما به ارمغان می آورد. به لطف محتوای کم کافئین آن ، تنها 14 میلی گرم برای یک فنجان 5 سانتی متری، می توان این دانه قهوه را در طول روز نوشید. با لذت بردن از یک قهوه تازه و لطیف، شادابی خود را افزایش دهید.

طرز تهیه قهوه نیکاراگوئه :
دانه های قهوه نیکاراگوئه پس از آسیاب شدن با انواع دستگاه ها سازگار است . چه قهوه ساز فیلتری، چه قهوه ساز پیستونی یا دستگاه اسپرسوساز داشته باشید، این دانه قهوه نیکاراگوئه ای خوشمزه است. از این محصول می توان در دستگاه های اسپرسوساز با آسیاب داخلی نیز استفاده کرد. این شما هستید که شدت قهوه را با توجه به ذائقه خود انتخاب کنید.

مقدار قهوه نیکاراگوئه در یک فنجان :
برای لذت بردن از یک اسپرسوی عالی، مقدار ایده آل 7 تا 10 گرم قهوه آسیاب شده برای یک فنجان است. این معادل یک قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده است. البته مقدار مصرف باید با توجه به ذائقه شما و نوع قهوه ساز تنظیم شود.

دمای ایده آل دم کردن قهوه نیکاراگوئه چقدر است؟
برای اینکه قهوه نیکاراگوئه شما تمام عطرهای خود را ارائه کند، دمای آب بسیار مهم است. آب نباید بجوشد. دمای ایده آل برای دم کردن این قهوه 100% عربیکا از آمریکای مرکزی بین 85 تا 95 درجه سانتی گراد است.

چه زمانی قهوه نیکاراگوئه بنوشیم؟
با دانه های قهوه عربیکا 100% ما، هر زمان که خواستید از مزایای یک اسپرسوی خوب لذت ببرید. قهوه نیکاراگوئه به طور طبیعی کافئین کمی دارد. بنابراین می توانید در طول روز از آن لذت ببرید ، بدون اینکه بر کیفیت زندگی و سلامتی شما تأثیر بگذارد.