آوریل 8, 2022 By Info Off

نار دانه عمده | دانه انار کلی فروشی | قیمت ناردانه

ناردانه یا همان دانه های انار دون شده است که در فروشگاه توتپُس بصورت عمده به فروش می رسد. خرید عمده نار دانه ، خرید نار دانه در بسته های ۳ کیلویی ، بسته ۷ کیلویی ناردانه ، خرید بسته ۱۵ کیلویی ناردانه . قیمت ناردانه ، قیمت عمده ناردانه

ناردانه عمده : فروش عمده نار دانه فله در مقادیر سفارشی . سه روز قبل از مراسم ، سفارش خرید نار دانه را ثبت و نهایی کنید تا هم نار دانه تازه دریافت کنید و هم به موقع.

قیمت ناردانه عمده : قیمت خرید ناردانه بر اساس مقدار سفارش متغیر است. همون اینکه چه فصلی از سایت نار دانه سفارش دهید نیز قیمت متفاوت خواهد بود.

خرید نار دانه شیرین و ملس : هر دو نوع نار دانه شیرین و ناردانه ملی قابل سفارش است خواهشمندیم سفارش خریدتان را به روزهای پایانی مراسم به تعویق نندازید.

بهترین نار دانه : بهترین ناردانه دارای ظاهر قرمز و درشت است . کمی ملس بودن ناردانه بر کیفیت آن می افزاید . خرید بهترین ناردانه از فروشگاه توتپُس

تهیه ناردانه چند روز زمان میبرد :

  • برای سفارشات کمتر از ۱۰ کیلو ناردانه ۳ روز
  • برای سفارشات حدود ۳۰ کیلو گرم ۵ روز
  • برای سفارش ناردانه حدود ۱۰۰ کیلو‌گرم یک هفته

ناردانه باکیفیت : ناردانه با کیفیت بایستی از انار باکیفیت تهیه شود. انار باکیفیت در فصل انار بیشتر یافت می شود. البته انار سردخانه ای هم می تواند کیفیت و تازگی قابل قبولی داشته باشد.

برای خرید نار دانه عمده با شماره ۰۹۱۳۵۲۰۱۷۹۹ تماس بگیرید.