آگوست 20, 2022 By Info Off

نان گیاهی | فروش نان دارویی | نان سبزیجات | قیمت نان سبزیجات | خرید نان سبزیجات تازه

نان سبزیجات ، نان گیاهی ، نان زیره ، نان زیره ، نان گل محمدی ، نان پونه ، نان نعنا ، نان کنجد ، نان آویشن ، نان خشخاش ، نان خشک زنجبیلی ، نان خشک سبزیجات ، نان خشک آویشن ، نان شاهدانه ، نان خشک دارچین ، نان شوید . فروش انواع نان گیاهی دارویی . قیمت نان دارویی ، قیمت نان گیاهی(12 اسفند 1402)

فروش نان سبزیجات ( نان خشک سبزیجات ) : برای خرید عمده کیلو‌یی نان سبزیجات خشک شده ، در واتساپ سفارش دهید یا تماس بگیرید. با توجه به حجم سفارشات ، تهیه نان چند روزی زمان می برد.

قیمت نان سبزیجات عمده : قیمت هر کیلو نان سبزیجات خشک ۱۳۵۰۰۰ است .

نان گیاهی : همانطور که می دانیم خمیر نان از ترکیب آرد ( گندم یا جو ) ، نمک و گاها جوش شیرین بدست می آید. از قدیم روی نان کنجد و خشخاش ، پودر شاهدانه و سبزیجات می ریختند.

نان سبزیجات : نان سبزیجات با پاشیدن سبزیجات خشک نرم شده روی خمیر نان و سپس حرارت دادن آن ، نان سبزیجات بدست می آید . ترکیب گوجه ، کنجد ، پیازچه خشک نرم و پودر تره مخلوط خوشمزه ای بدست می دهد که با مالیدن این مخلوط روی نان و پختن آن ، نان فوق العاده خوشمزه ای بدست می آید. نان محلی خراسان رضوی و جنوبی که با نام تافتون گنابادی با بیرجندی نیز مشهور است از این نوع نان سبزیجات می باشد. فروش نون خشک سبزیجات در بسته بندی های کیلو‌یی .

نان دارویی : اگر استفاده از داروهای گیاهی مانند آویشن ، ختمی ، پونه و … هدفمند با نان مخلوط شوند یا روی خمیر نان قرار گیرند نان حاصل علاوه بر طعم دار بودن ، برای رژیم های درمانی نیز مفید است.

نان کنجدی : مشهورترین نان و پر مصرف ترین نان مخلوط ، نان کنجدی می باشد . نان کنجدی با نام نان خاشخاشی نیز شناخته می شود. نان خاشخاشی بیشتر به نام سنگک کنجدی می گویند.

نان خشخاش : اگر روی خمیر نان ، خشخاش پاشیده شود و سپس در تنور پخته شود نان خشخاشی حاصل می شود. درحال حاضر نان خشخاش و پخت آن بطور عمومی ممنون است که دلیل آن جلوگیری از خرید و فروش غیرقانونی خشخاش قابل کشت است.

نان گل محمدی : استفاده از گل محمدی در نان هم طعم خوبی به نام می دهد و هم خواص گل محمدی را در نان می گنجاند.

نان شاهدانه : مخلوط خمیر حاصل از آرد گندم و پودر شاهدانه ، یک نان فوق العاده بدست می دهد که هم مقوی است و هم مغذی . نان شاهدانه یک نان لذیذ و خوش طعم است.

نان زیره : نان زیره از ترکیب خمیر حاصل از آرد جو یا گندم با زیره یا پودر زیره بدست می آید . نان زیره یک نان خوشمزه و دارای خواص دارویی زیره است. زیره سیاه یا زیره سبز را می تواند برای تهیه نان زیره استفاده کرد ما روی قیمت آن نیز تاثیر گذار است.

نان شوید : شوید دارای طعم و بوی فوق العاده ای است که نان شوید نیز دارای همین بو و طعم خواهد بود . هم می توان دانه شوید و هم برگ های ریز آن را برای تهیه نان شوید استفاده کرد. نان شوید نیز از جمله نان های سبزیجات محسوب می شود.

نان رزماری : هر چند از رزماری بیشتر به عنوان دمنوش استفاده می شود اما استفاده از پودر آن به میزان کن در روی نان ، نان با طعم رزماری بدست می دهد که ضد بی حالی و نیز ضد خواب آلودگی است.

نان جعفری : همانطور که از نام این نوع نام سبزیجات مشخص است ، نان جعفری از مخلوط خمیر و جعفری خشک نرمه بدست می آید .